loading...
بهترینها برای ایرانیان
مسیح بازدید : 66 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

نام مبارک 'محمد' درچشم یک کودک + عکس

 

به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین،  این بار در کشور یمن ناگهان در چشم کودکی نام مبارک رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم حک و رؤیت شد. این حادثه نیز تعجب همگان را برانگیخت و موجب شگفتی چشم پزشکان شده است و تا به این لحظه علت به وجود آمدن این وضعیت را نفهمیده اند.

چندی پیش خبری هم در رسانه های مختلف روسیه منتشر شد که حاکی از پدیدار شدن آیات قرآن کریم روی پوست بدن یک نوزاد در منطقه قفقاز بود.

نام مبارک 'محمد' درچشم یک کودک + عکس


انتشار آن خبر تعجب همگان به ویژه افکار عمومی روسیه و منطقه قفقاز را برانگیخت تا جایی که «موخو علی اف» رئیس جمهور داغستان نیز برای دیدن این معجزه به منزل این کودک و والدین او رفت.



مادر این نوزاد اعلام کرد که هر دوشنبه و جمعه کودکش دچار تب ۴۰ درجه ای می شد و پس از آن آیاتی از کلام الله مجید روی پوست او نقش بست و در مدت 3 روز هم دیگر اثری از آن نوشته ها باقی نماند.



این خانواده نام کودکشان را “علی” گذاشته اند. والدین نوزاد می گویند قصد نداشتند به مردم در این باره چیزی بگویند تا زمانی که بر روی بدن کودک جمله “حدیث مرا به مردم نشان دهید” بوجود آمد و آنها از تصمیم خود منصرف شدند. "عبدالله" امام جماعت مسجد روستای «کراسنو- اکتیابرسکایا» معتقد است که این آیات علائمی از سوی پروردگار بوده است.

مسیح بازدید : 71 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

 این دختر سنگ و خون می گرید! + عکس

 

دختری یمنی درسن بیست سالگی به جای اشک خون می گرید و به جای تعریق خون از بدن او خارج می شود.

 

 

 

به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، "صبوره" دختر بیست ساله یمنی هنگام گریه کردن از چشمانش سنگ خارج شده و همراه با آن خون جاری می شود. همچنین به جای آب شور ، خون تعریق می کند.

 

 

"صبوره فقیه" در مورد وضعیت خود می گوید: از شش ماه قبل و دقیقا بعد از ازدواجم و با بیهوشی روزانه به مدت 4 ساعت این قضیه شروع شد.

بعد از مدتی این بیهوشی ها تبدیل شد به نفخ شدید در شکم که او را شبیه زنان باردار در ماه های اخر می کرد. خانواده این دختر او را به بیمارستان برده و دکتر ها بعد از آزمایش های گوناگون گفتند که حالت بدنی او کاملا عادی است و هیچ توضیحی برای اتفاقات افتاده نداشتند.

این دختر یمنی گفت: بعد از نفخ شدید بود که دیگر به جای عرق ، خون از بدنم خارج میشد و تمام بدنم خونی میشد.

 

 

این حالت ادامه داشت تا جایی که حالت صبوره موجب ترس اطرافیان او شد چرا که مشاهده کردند هنگام گریه کردن وی سنگهای ریزی با شکل و ادازه های مختلف از چشمان وی خارج شده که برخی به اندازه یک مورچه هستند. در ضمن این سنگها صرفا از چشم وی خارج نشده و از گوشهای او نیز خارج می شوند.

درد چشمها در هنگام خواب مشکل دیگر صبوره است که موجب نخوابیدن وی شده و نهایت استراحت این دختر به 2 ساعت کاهش یافته است.

 

مسیح بازدید : 108 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

نیم ست بسیار زیبا و مدرن لاجورد

طراحی شیک و منحصر به فرد

جلا و جذابیت بسیار شیک

زیبائی آن غیر قابل تشخیص با جواهرات اصلی میباشد

جنس بسیار عالی و سازگار با پوست

ساخت کره جنوبی

 

مناسبترين هديه برا ي اينكه دوست ، همسر ،مادر يا خواهرتان را حسابي خوشحال كنيد

اگه به تك بودن زیورالات خودتون اهميت ميديد اصلا درنگ جايز نيست

» قیمت: 39,800 تومان
 
برای دریافت اطلاعت بیشتر روی بنر زیر کلیک کنید

مسیح بازدید : 80 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

دختری با سری عجیب و وحشتناک !! + تصاویر

ابتلای یك دختر اندونزیایی به بیماری نادر موجب شد تا سایز سرش سه برابر متوسط سایز سر یك فرد بزرگسال حجم داشته باشد.
 
دختری با سری عجیب و وحشتناک !! + تصاویر www.taknaz.ir


به گزارش ایسنا، پزشكان پس از تولد «دیلا آنارجیا» تشخیص دادند كه به بیماری «هیدروسفالی» مبتلاست و موجب می‌ شود جریان مایع مغزی- نخاعی مسدود شود.

انباشت بیش از حد این مایع در جمجمه «دیلا» موجب شد سرش بیش از حد معمول رشد كند. «دیلا» هنگامی كه متولد شد سایز سرش تنها مقدار كمی از میزان متوسط آن بزرگتر بود اما اكنون دور سرش به 100 سانتیمتر می‌‌رسد.
 
دختری با سری عجیب و وحشتناک !! + تصاویر www.taknaz.ir


همچنین این شرایط نادر «دیلا» سه ساله را از راه رفتن و صحبت‌كردن محروم ساخته و دید او تا حدودی از بین رفته است. این احتمال وجود دارد عفونت دوران بارداری مادر «دیلا» علت ابتلا او به این بیماری باشد.

به گزارش روزنامه دیلی‌میل، پزشكان اندونزی قرار است به دلیل وخامت اوضاع جسمانی «دیلا» او را تحت عمل جراحی قرار دهند و والدینش معتقدند تنها معجزه می‌‌تواند او را نجات دهد.
مسیح بازدید : 73 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

برج دبی/ ۴۲۰ متر و ۸۰ طبقه، برای اولین بار در جهان هر طبقه به طور جداگانه میچرخه، این برج هیچوقت یک شکل نیست… شما می توانید انتخاب کنید پنجره اطاقتون صبح رو به طلوع آفتاب باشه یا اینکه زمان غروب آفتاب رو به دریا باشه! انقلابی در برج های دینامیکی / معمار دکتر دیوید فیشر ..بزودی

 

اولين بار در جهان برجی که هر طبقه به طور جداگانه ميچرخد+تصاویر

مهمترین رویداد معماری و دوستدار محیط زیست قرن برجی با عنوان برج گردان است که در دبی ساخته می شود.
طراح این برج گردان دیوید فیشر معمار ۵۸ ساله ایتالیایی است. این برج اولین ساختمان کاملا گردان در دنیا است. این آسمانخراش ۳۱۳ متر

 

ارتفاع دارد و از ۶۷ طبقه با بودجه ۳۳۰ میلیون دلار ساخته می شود.به دلیل برخورداری از سیستم های تامین انرژی خورشیدی و بادی و گردان بودن ساختمان ، ساکنان آپارتمان های این برج می توانند با تغییر زاویه آپارتمان ، چشم انداز مورد نظر خود را که بیشترین نور روز را در اختیار می گذارد انتخاب کنند و همچنین انرژی محل سکونت خود را براساس نیاز تغییر دهند.

این ساختمان کاملا دوستدار محیط زیست است و با کمک پانل های خورشیدی که بین هر طبقه نصب شده اند و توربین های بادی انرژی خود را به روشی کاملا خودکفا تامین می کند.
در حقیقت روی سقف هر آپارتمان در هر طبقه پانل های خورشیدی قرار گرفته اند که با هر بار چرخش آپارتمان نور خورشید را جمع آوری کرده و انرژی لازم آپارتمان را براساس نیاز تامین و بقیه انرژی را ذخیره می کنند.

اولين بار در جهان برجی که هر طبقه به طور جداگانه ميچرخد+تصاویر

اولين بار در جهان برجی که هر طبقه به طور جداگانه ميچرخد+تصاویر

این برج در مدت یک سال می تواند در حدود ۱۹۰ میلیون کیلووات انرژی به ارزش بیش از ۷ میلیون یورو تولید کند.
در داخل این برج یک هتل شش ستاره ، ادارات و آپارتمان های در مقیاس وسیع قرار دارند و در طبقات آخر ۵ ویلا هریک به مساحت هزار و ۵۰۰ متر با پارکینگ خودرو در همان طبقه ساخته می شود. خودروها می توانند با آسانسور ویژه ای به پارکینگ ویلا حمل شوند. پنت هاوس برج گردان دبی مجهز به استخر و باغ نیز است. همچنین در طبقه ۶۴ آن یک باند فرود هلیکوپتر در نظر گرفته شده است.
۹۰ درصد این ساختمان به صورت پیش ساخته در کارخانه ساخته می شود و تنها ۹۰ تکنیسن در ساخت آن مشارکت دارند درحالی که برای ساختن برج های در ارتفاع مشابه به کار بیش از دو هزار کارگر نیاز است. یکی از اصلی ترین ویژگی های این برج چرخش طبقات آن به وسیله فرمان صوتی است.



مسیح بازدید : 54 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)
 
جسد مومایی دختر 15 ساله‌ای که بیش از 500 سال از مرگش می‌گذرد در آرژانتین به نمایش گذاشته شد.
جسد مومیایی دختر 15 ساله به همراه دو بچه کوچکتر که در دستانش جا داشتند در نمایشگاهی در آرژانتین به نمایش گذاشته شد.
این مومیایی از انواع نادری است که بسیار سالم مانده و با وجود سال‌های سال هنوز خون در رگ‌ها وجود دارد و مغز کاملا سالم است. یخ زدگی شدید منطقه‌ای که جسد این دختر در آنجا قرار داشت باعث سالم ماندن آن عنوان شده و پزشکان تحقیقات گسترده خود را به زودی آغاز خواهند کرد.
کنار این اجساد مقدار زیادی اجناس با ارزش و طلا نیز یافت شده که متعلق به صدها سال پیش است.

 کشف جسد سالم یک دختر بعد از 500 سال! + عکس


محققان این اجساد را در غاری سنگی در کوه آتشفشانی در ارتفاع 22 هزار فوتی از سطح دریا کشف کرده‌اند. نمایش این مومیایی خشم چند گروه بومی که برای جلوگیری از نمایش آن تلاش می‌کردند را برانگیخته است. میگل سوارز از قبایل دره کالچاکیز در ناحیه سالتا به آسوشیتدپرس گفت که نمایش مومیایی "اشتباهی بزرگ" است و اظهار امیدواری کرد که بازدیدکنندگان به مرده احترام بگذارند.
امپراطوری اینکاها زمانی بخش اعظم آمریکای جنوبی از جمله پرو و بولیوی امروزی تا مرکز شیلی و بخش‌هایی از آرژانتین را در بر می‌گرفت.
 

گردآوری : پرتال ماگازین

درباره ما
Profile Pic
ایرانم دوستت دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کشور ما بعد از امدن اقای احمدی نژاد بعنوان رئییس جمهور در زمینه های مختلف رشد کرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 36,802
  • کدهای اختصاصی